Welkom bij de Heilooër Operette Vereniging

De Heilooër Operette Vereniging is opgericht in oktober 1951. De enthousiaste leden en een groot aantal, al even enthousiaste medewerkers die zich bezighouden met "muziektheater", maken van de H.O.V. een bloeiende vereniging. Jaarlijks kunt u in de maand februari vier keer getuige zijn van "de operette" in theater De Beun in Heiloo.

Steun onze vereniging

Wordt lid!

Wil je ook wel eens weten hoe het is om te werken aan een complete productie met alles wat daarbij komt kijken? Muziektheater is niet alleen leuk, maar ook uitdagend! Zingen, spelen en gezelligheid! Als jij de inzet hebt, dan is er zeker een plekje voor jou in onze vereniging en ben je van harte welkom!

Donateurschap

Wellicht heb je eens bij ons in de zaal gezeten en dacht je: “Dit is echt heel erg leuk... Jammer dat ik zelf niet het toneel op durf, anders had ik best de vereniging willen helpen! Speciaal voor al die mensen hebben wij het volgende bedacht: je kunt donateur worden!